05 اسفند 1393
صد آگهی مطبوعات: صد آگهی از مطبوعات دهه 20 تا 50
موضوع: آگهی های تبلیغاتی - ایران - تاریخ
نویسنده:فرشید پارسیکیا
ناشر: ایده خلاقیت
۱۴۸ صفحه - رحلی (شومیز) - چاپ ۱ - ۱۰۰۰ نسخه
۹۷۸-۶۰۰-۹۳۷۴۰-۲-۱
تاریخ نشر:1393
قیمت پشت جلد :۵۰۰۰۰۰ ریال
کد دیویی:۶۵۹.۱۳۲۰۹۵۵
زبان کتاب:فارسی
محل نشر:تهران - تهران
معرفی مختصر کتاب:
در این کتاب تعداد 100 آگهی از دهههای پیش از انقلاب 57 به نمایش درآمده و در انتخاب این آگهیها تلاش شده تا مباحث بصری و گرافیکی و همچنین مباحث نوگرای تبلیغاتی و شعارنویسی مورد اهمیت قرار گیرند. استفاده از دو روزنامه اطلاعات و کیهان بهعنوان مهمترین جولانگاه آگهیهای تجاری در دستور کار قرارگرفته است چراکه اهمیت این دو روزنامه به حدی بوده است که با دیگر نشریات چه از لحاظ کثیرالانتشار بودن و چه از لحاظ اهمیت اجتماعی آنها قابلمقایسه نبوده است و دلیل دیگر آنکه نویسنده یک مجموعه نسبتاً کامل از این دو روزنامه را در آرشیو شخصی خویش داشته است.
تعداد بازدید: 1015