انقلاب اسلامی در ساری

شعارنویسی بر روی دیوارها و توزیع اعلامیه در سطح شهر به طور مداوم ادامه داشت. به همین دلیل و به منظور کنترل بیشتر اوضاع در نخستین روزهای سال 1357 سی ژاندارم جدید از طرف ژاندارمری استان به ساری اعزام شدند. علیرغم همه سختگیریها پخش اعلامیه در ساری همچنان ادامه مییافت و در همین ایام پنج نفر در این رابطه دستگیر شدند.