05 تیر 1405
روز 5 تیر 1365 بزرگترین بندر صیادی استان هرمزگان با نام «بندر جوادالائمه» که توسط جهاد سازندگی ایجاد شده است، در مراسمی با حضور وزیر جهاد سازندگی به بهرهبرداری رسید. این بندر ظرفیت پهلوگرفتن یکهزار لنج صیادی را دارد. جهادگران جهاد سازندگی تمامی روستاهای اطراف را با ایجاد راههای مواصلاتی به این بندر متصل کردهاند.
منبع: روزنامه رسالت، 7 تیر 1365، ش 134، ص 11.
تعداد بازدید: 7