خاطرات 12 بهمن
شب 12 بهمن یکی از شبهای خاطرهانگیز زندگی من است. یادم هست، مردم همه مسیر فرودگاه تا بهشتزهرا را آب و جارو کردند و گل ریختند. شهید محمد بروجردی با گروهش که مسئول اسکورت حضرت امام بودند، به منزل ما آمدند؛ چون منزل ما جا نبود، به خانه باجناقم در خیابان 17 شهریور رفتیم. هیچ کس تا صبح نخوابید. همه مناجات میکردند و نماز شب میخواندند. بعد از نماز صبح، بلیزر را روشن کردم، آیهالکرسی و وانیکاد خواندم و به همراه محمد بروجردی به راه...