ساخت یدککش ایرانی در بوشهر

روز ۱۶ تیر ۱۳۶۲ با تلاش کارکنان شرکت صنایع دریایی بوشهر، متخصصان ایرانی برای اولین بار موفق به ساخت یدککش تمام ایرانی برای سرویس چراغهای دریایی شدند. آقای احمد خراسانیزاده قائممقام مدیرعامل این شرکت ضمن اعلام این خبر گفت: بعد از پیروزی انقلاب و خروج مدیران و کارشناسان آمریکایی، فیلیپینی و کرهای، صنعت دریایی بوشهر ملی شد و از سال ۱۳۵۹ به بعد به طور کامل از نظر تولید خودکفا گردید.