استقبال کارکنان دانشگاهها از خدمترسانی به جبههها

روز ۲۰ خرداد ۱۳۶۲ وزارت فرهنگ و آموزش عالی از کلیه نیروهای دانشگاهی اعم از مسئولین، دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاهی دعوت کرد تا با توجه به لزوم همکاری مؤثر نیروهای دانشگاهی در امر بازسازی مناطق جنگزده و نیاز این مناطق به وجود افراد فنی و متخصص در زمینههای برق، مهندسی، برنامهریزی، حسابداری، آمار و برنامهریزی، با استفاده از فرصت تابستانی موجود در خدمترسانی به مناطق جنگزده بسیج شوند. این دعوت با استقبال عمومی مراکز دانشگاهی مواجه شد.